Dumper
Zabudowy typu wywrotka
Nasze zabudowy typu wywrotka, dostępne na podwoziach 3- i 4-osiowych, to idealne rozwiązanie do transportu piasku, żwiru, gruzu, kamieni, skał oraz kruszywa. Dzięki konstrukcji z wytrzymałej stali trudnościeralnej HB 450 lub HB 500 nasze skrzynie ładunkowe są wyjątkowo trwałe i optymalnie dostosowane do masy własnej pojazdu.
Kluczowe cechy
- Wysokiej jakości stal
Konstrukcja skrzyni, wykonana z trudnościeralnej stali HB 450 lub HB 500, jest bardzo trwała i wykazuje wysoką odporność na ścieranie.
- Opcje tylnej burty
Zabudowy mogą być wyposażone w górną burtę tylną, dostępną w wersji uchylnej na zawiasach lub podnoszonej hydraulicznie, oraz dolną klapkę automatyczną o wysokości 400 mm, sterowaną hydraulicznie.
- Układ hydrauliczny
System wywrotu, oparty na siłownikach firmy NUMMI PRO (możliwość wyboru siłownika podskrzyniowego lub frontowego), został zaprojektowany z myślą o maksymalnym skróceniu cyklu wywrotu.
- Dostosowanie zbiornika oleju i parametrów pompy
Pojemność zbiornika oraz specyfikacje pompy są precyzyjnie dobierane, zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta.
- Sprzęg VBG
Każda zabudowa wyposażona jest w sprzęg VBG, który umożliwia bezpieczne i niezawodne połączenie z różnymi typami przyczep. Dzięki temu rozwiązaniu pojazdy Istrail są bardziej wszechstronne i elastyczne.
Oferujemy także szeroki zakres możliwości doposażenia podwozia, które pozwalają dostosować każdy pojazd do indywidualnych potrzeb klienta.
Dostępne opcje doposażenia podwozia:
- błotniki plastikowe typu Parlok, wykonane z aluminium lub ze stali nierdzewnej,
- otwarte skrzynki na łańcuchy i zamykane skrzynki narzędziowe, montowane do ramy podwozia,
- mocowania służące do zabezpieczania ładunku wewnątrz skrzyni i haki mocujące po zewnętrznej stronie skrzyni,
- pneumatyczne dociążenie osi,
- pneumatyczne zamykanie i otwieranie sprzęgu (Luftservo),
- ogrzewanie skrzyni,
- podwójne rury wydechowe,
- metalizacja podłogi lub całej skrzyni,
- haki na łańcuchy
- i wiele innych.
Opcje dodatkowe – systemy śnieżne
Każdą zabudowę można dodatkowo rozbudować o system śnieżny, obejmujący płytę przednią, lemiesz dolny oraz dostosowane do nich sterowanie i hydraulikę.