Hooklift
Centralnoosiowa przyczepa kontenerowa z wywrotem typu TK-138
Przyczepa występuje w wersji trzyosiowej, a wykorzystywana jest do przewozu kontenerów rolkowych wszystkich typów, służących do transportu: ziarna, piasku, żwiru, gruzu, śmieci, złomu etc.
Została ona wyposażona w dodatkową ramę z hydraulicznym siłownikiem wywrotu, co pozwala na wyładunek zawartości kontenera dokładnie w taki sam sposób, jak w klasycznej wywrotce.
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy wynosi 27 ton.
Przyczepa przeznaczona jest do współpracy z trzy- i czteroosiowymi samochodami, wyposażonymi w urządzenie dźwigowe typu „hakowiec”.
Przyczepę wyposażono w:
- dyszel o regulowanej długości z blokadą pneumatyczną,
- zawieszenie pneumatyczne,
- osie SAF lub BPW,
- pojedyncze koła w rozmiarze 385/65 R22,5 z felgami stalowymi lub aluminiowymi,
- układ hamulcowy Wabco z hamulcem tarczowym,
- błotniki z PCV,
- układ hydrauliczny z podskrzyniowym siłownikiem wywrotu NUMMI PRO, zoptymalizowany w celu skrócenia cyklu wywrotu kontenera.
Popularne wyposażenie opcjonalne:
- felgi aluminiowe,
- dodatkowe skrzynki narzędziowe,
- stały dyszel zintegrowany z konstrukcją ramy podwozia,
- pneumatyczny napinacz pasa/łańcucha do zabezpieczania kontenera,
- belki kontenerowe, wyposażone w zamki umożliwiające transport kontenerów ISO.
Specjalistycznym wariantem tego produktu jest przyczepa do transportu towarów niebezpiecznych ADR.
Przyczepa kontenerowa z obrotnicą i wywrotem typu PKW-184
PKW -186
Przyczepa występuje w kilku wersjach: dwu- trzy- i czteroosiowej. Jest ona wykorzystywana do przewozu kontenerów rolkowych wszystkich typów, służących do transportu: ziarna, piasku, żwiru, gruzu, śmieci, złomu etc.
Została ona wyposażona w dodatkową ramę z hydraulicznym siłownikiem wywrotu, co pozwala na wyładunek zawartości kontenera dokładnie w taki sam sposób, jak w klasycznej wywrotce.
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy wynosi:
- 20 ton (wersja dwuosiowa),
- 30–38 ton (wersja trzyosiowa),
- 42 tony (wersja czteroosiowa).
Przyczepa przeznaczona jest do współpracy z trzy- i czteroosiowymi samochodami wyposażonymi w urządzenie dźwigowe typu „hakowiec”.
Przyczepę wyposażono w:
- dyszel o regulowanej długości,
- zawieszenie pneumatyczne,
- osie SAF lub BPW,
- bliźniacze koła w rozmiarze 265/70 R19,5 z felgami stalowymi lub aluminiowymi,
- układ hamulcowy Wabco z hamulcem tarczowym,
- błotniki z PCV,
- układ hydrauliczny z podskrzyniowym siłownikiem wywrotu NUMMI PRO, zoptymalizowany w celu skrócenia cyklu wywrotu kontenera.
Popularne wyposażenie opcjonalne:
- dyszel o regulowanej długości z blokadą pneumatyczną,
- felgi aluminiowe,
- dodatkowe skrzynki narzędziowe,
- stały dyszel zintegrowany z konstrukcją ramy podwozia,
- pneumatyczny napinacz pasa/łańcucha do zabezpieczania kontenera,
- belki kontenerowe, wyposażone w zamki umożliwiające transport kontenerów ISO,
- pojedyncze koła w rozmiarze 445/45 R19,5 zamiast standardowych kół bliźniaczych.
Specjalistycznym wariantem tego produktu jest przyczepa do transportu towarów niebezpiecznych ADR.
Innymi popularnymi typami przyczep do przewozu kontenerów rolkowych są przyczepy bez dodatkowej ramy z hydraulicznym siłownikiem wywrotu: PK-180, PK-181, PK-182 oraz PK-183.
Zakres stosowania, wyposażenie standardowe i opcjonalne oraz warianty specjalistyczne przyczep PK-180, PK-181, PK-182 oraz PK-183 są identyczne jak w przypadku PKW-184 / PKW-186.