Przyczepa występuje kilku wersjach: dwu-, trzy- czteroosiowej. Jest ona wykorzystywana do przewozu kontenerów rolkowych wszystkich typów, służących do transportu: ziarna, piasku, żwiru, gruzu, śmieci, złomu etc.

Została ona wyposażona dodatkową ramę hydraulicznym siłownikiem wywrotu, co pozwala na wyładunek zawartości kontenera dokładnie taki sam sposób, jak klasycznej wywrotce.

Przyczepa przeznaczona jest do współpracy trzy- czteroosiowymi samochodami wyposażonymi urządzenie dźwigowe typu „hakowiec”.

 

• Specjalistycznym wariantem przyczepy kontenerowej jest przyczepa do transportu towarów niebezpiecznych ADR.

• Innymi popularnymi typami przyczep do przewozu kontenerów rolkowych są przyczepy bez dodatkowej ramy hydraulicznym siłownikiem wywrotu: PK-180, PK-181, PK-182 oraz PK-183.

• Zakres stosowania, wyposażenie standardowe opcjonalne oraz warianty specjalistyczne przyczep PK-180, PK-181, PK-182 oraz PK-183 są identyczne jak przypadku PKW-184 / PKW-186.

 


Wyposażenie przyczepy

  • dyszel o regulowanej długości
  • zawieszenie pneumatyczne
  • osie SAF lub BPW
  • bliźniacze koła w rozmiarze 265/70 R19,5, z felgami stalowymi lub aluminiowymi
  • układ hamulcowy Wabco z hamulcem tarczowym
  • błotniki z PCV
  • układ hydrauliczny z podskrzyniowym siłownikiem wywrotu NUMMI PRO, zoptymalizowany w celu skrócenia cyklu wywrotu kontenera

Popularne wyposażenie opcjonalne

  • dyszel o regulowanej długości z blokadą pneumatyczną
  • felgi aluminiowe
  • dodatkowe skrzynki narzędziowe
  • stały dyszel zintegrowany z konstrukcją ramy podwozia
  • pneumatyczny napinacz pasa/łańcucha do zabezpieczania kontenera
  • belki kontenerowe, wyposażone w zamki umożliwiające transport kontenerów ISO
  • pojedyncze koła w rozmiarze 445/45 R19,5 zamiast standardowych kół bliźniaczych