Przyczepa występuje w kilku wersjach: dwu-, trzy- i czteroosiowej. Jest ona wykorzystywana do przewozu kontenerów rolkowych wszystkich typów, służących do transportu: ziarna, piasku, żwiru, gruzu, śmieci, złomu etc.
Została ona wyposażona w dodatkową ramę z hydraulicznym siłownikiem wywrotu, co pozwala na wyładunek zawartości kontenera dokładnie w taki sam sposób, jak w klasycznej wywrotce.
Przyczepa przeznaczona jest do współpracy z trzy- i czteroosiowymi samochodami wyposażonymi w urządzenie dźwigowe typu „hakowiec”.

• Specjalistycznym wariantem przyczepy kontenerowej jest przyczepa do transportu towarów niebezpiecznych ADR.
• Innymi popularnymi typami przyczep do przewozu kontenerów rolkowych są przyczepy bez dodatkowej ramy z hydraulicznym siłownikiem wywrotu: PK-180, PK-181, PK-182 oraz PK-183.
• Zakres stosowania, wyposażenie standardowe i opcjonalne oraz warianty specjalistyczne przyczep PK-180, PK-181, PK-182 oraz PK-183 są identyczne jak w przypadku PKW-184 / PKW-186.
Wyposażenie przyczepy
- dyszel o regulowanej długości
- zawieszenie pneumatyczne
- osie SAF lub BPW
- bliźniacze koła w rozmiarze 265/70 R19,5, z felgami stalowymi lub aluminiowymi
- układ hamulcowy Wabco z hamulcem tarczowym
- błotniki z PCV
- układ hydrauliczny z podskrzyniowym siłownikiem wywrotu NUMMI PRO, zoptymalizowany w celu skrócenia cyklu wywrotu kontenera
Popularne wyposażenie opcjonalne
- dyszel o regulowanej długości z blokadą pneumatyczną
- felgi aluminiowe
- dodatkowe skrzynki narzędziowe
- stały dyszel zintegrowany z konstrukcją ramy podwozia
- pneumatyczny napinacz pasa/łańcucha do zabezpieczania kontenera
- belki kontenerowe, wyposażone w zamki umożliwiające transport kontenerów ISO
- pojedyncze koła w rozmiarze 445/45 R19,5 zamiast standardowych kół bliźniaczych