Przyczepy do transportu kontenerów

Centralnoosiowa przyczepa kontenerowa z wywrotem typu TK-138

Przyczepa występuje w wersji trzyosiowej, a wykorzystywana jest do przewozu kontenerów rolkowych wszystkich typów, służących do transportu: ziarna, piasku, żwiru, gruzu, śmieci, złomu etc.

Została ona wyposażona w dodatkową ramę z hydraulicznym siłownikiem wywrotu, co pozwala na wyładunek zawartości kontenera dokładnie w taki sam sposób, jak w klasycznej wywrotce.

Dopuszczalna masa całkowita przyczepy wynosi 27 ton.

Przyczepa przeznaczona jest do współpracy z trzy- i czteroosiowymi samochodami, wyposażonymi w urządzenie dźwigowe typu „hakowiec”.

Przyczepę wyposażono w:

  • dyszel o regulowanej długości z blokadą pneumatyczną,
  • zawieszenie pneumatyczne,
  • osie SAF lub BPW,
  • pojedyncze koła w rozmiarze 385/65 R22,5 z felgami stalowymi lub aluminiowymi,
  • układ hamulcowy Wabco z hamulcem tarczowym,
  • błotniki z PCV,
  • układ hydrauliczny z podskrzyniowym siłownikiem wywrotu NUMMI PRO, zoptymalizowany w celu skrócenia cyklu wywrotu kontenera.

Popularne wyposażenie opcjonalne:

  • felgi aluminiowe,
  • dodatkowe skrzynki narzędziowe,
  • stały dyszel zintegrowany z konstrukcją ramy podwozia,
  • pneumatyczny napinacz pasa/łańcucha do zabezpieczania kontenera,
  • belki kontenerowe, wyposażone w zamki umożliwiające transport kontenerów ISO.
 

Specjalistycznym wariantem tego produktu jest przyczepa do transportu towarów niebezpiecznych ADR.


Przyczepa kontenerowa z obrotnicą i wywrotem typu PKW-184 

Przyczepa typu PKW-186

Przyczepa występuje w kilku wersjach: dwu- trzy- i czteroosiowej. Jest ona wykorzystywana do przewozu kontenerów rolkowych wszystkich typów, służących do transportu: ziarna, piasku, żwiru, gruzu, śmieci, złomu etc.

Została ona wyposażona w dodatkową ramę z hydraulicznym siłownikiem wywrotu, co pozwala na wyładunek zawartości kontenera dokładnie w taki sam sposób, jak w klasycznej wywrotce.

Dopuszczalna masa całkowita przyczepy wynosi:

  • 20 ton (wersja dwuosiowa),
  • 30–38 ton (wersja trzyosiowa),
  • 42 tony (wersja czteroosiowa).

Przyczepa przeznaczona jest do współpracy z trzy- i czteroosiowymi samochodami wyposażonymi w urządzenie dźwigowe typu „hakowiec”.

Przyczepę wyposażono w:

  • dyszel o regulowanej długości,
  • zawieszenie pneumatyczne,
  • osie SAF lub BPW,
  • bliźniacze koła w rozmiarze 265/70 R19,5 z felgami stalowymi lub aluminiowymi,
  • układ hamulcowy Wabco z hamulcem tarczowym,
  • błotniki z PCV,
  • układ hydrauliczny z podskrzyniowym siłownikiem wywrotu NUMMI PRO, zoptymalizowany w celu skrócenia cyklu wywrotu kontenera.


Popularne wyposażenie opcjonalne:

  • dyszel o regulowanej długości z blokadą pneumatyczną,
  • felgi aluminiowe,
  • dodatkowe skrzynki narzędziowe,
  • stały dyszel zintegrowany z konstrukcją ramy podwozia,
  • pneumatyczny napinacz pasa/łańcucha do zabezpieczania kontenera,
  • belki kontenerowe, wyposażone w zamki umożliwiające transport kontenerów ISO,
  • pojedyncze koła w rozmiarze 445/45 R19,5 zamiast standardowych kół bliźniaczych.


Specjalistycznym wariantem tego produktu jest przyczepa do transportu towarów niebezpiecznych ADR.

Innymi popularnymi typami przyczep do przewozu kontenerów rolkowych są przyczepy bez dodatkowej ramy z hydraulicznym siłownikiem wywrotu: PK-180, PK-181, PK-182 oraz PK-183.

Zakres stosowania, wyposażenie standardowe i opcjonalne oraz warianty specjalistyczne przyczep PK-180, PK-181, PK-182 oraz PK-183 są identyczne jak w przypadku PKW-184 / PKW-186.