Przyczepy typu wywrotka

Centralnoosiowa przyczepa wywrotka typu TN-144

Przyczepa występuje w wersjach dwu- i trzyosiowej.

Można ją wykorzystywać m.in. do transportu: piasku, żwiru, gruzu, kamieni, skał czy kruszywa.

Skrzynia ładunkowa została wykonana ze stali trudnościeralnej HB 450 lub HB 500, dzięki czemu jest bardzo trwała, a jednocześnie optymalnie dostosowana do masy własnej przyczepy. To z kolei przekłada się bezpośrednio na większą ładowność.

 

Dopuszczalna masa całkowita przyczepy wynosi:

  • 18–20 ton (wersja dwuosiowa),
  • 27 ton (wersja trzyosiowa).

 

Przyczepa przeznaczona jest do współpracy z trzy- i czteroosiowymi samochodami wywrotkami i posiada homologację typu WE.

 

Przyczepę wyposażono w:

  • sztywny dyszel zintegrowany z konstrukcją ramy podwozia,
  • pneumatyczne zawieszenie,
  • osie SAF lub BPW,
  • pojedyncze koła w rozmiarze 385/65 R22,5 z felgami stalowymi lub aluminiowymi,
  • układ hamulcowy Wabco z hamulcem tarczowym,
  • błotniki aluminiowe, ze stali nierdzewnej lub z PCV,
  • układ hydrauliczny z podskrzyniowym siłownikiem wywrotu NUMMI PRO, zoptymalizowany w celu skrócenia cyklu wywrotu skrzyni ładunkowej.

 

Popularne wyposażenie opcjonalne:

  • burta tylna podnoszona hydraulicznie,
  • felgi aluminiowe,
  • błotniki ze stali nierdzewnej,
  • dyszel o regulowanej długości z blokadą pneumatyczną,
  • skrzynia ładunkowa wykonana z aluminium – do transportu materiałów o mniejszym ciężarze właściwym,
  • wibrator podskrzyniowy.

 

Specjalistycznym wariantem tego produktu jest przyczepa do transportu asfaltu, wyposażona w izolowaną termicznie skrzynię ładunkową typu „half-pipe”.

Turntable Tipping Trailer – Model PS-160

Przyczepa ta występuje w wielu różnorodnych wersjach: dwu-, trzy-, cztero- i pięcioosiowej.

Najczęściej wyposażona jest ona w skrzynię ładunkową tylnozsypową typu „box”, wykorzystywaną m.in. do przewozu: piasku, żwiru, gruzu, kamieni, skał czy kruszywa.

Dostępne są również warianty ze skrzynią ładunkową z bocznym wywrotem oraz ze skrzynią ładunkową typu „half-pipe”.

Skrzynia ładunkowa została wykonana ze stali trudnościeralnej HB 450 lub HB 500, dzięki czemu jest bardzo trwała, a jednocześnie optymalnie dostosowana do masy własnej przyczepy. To z kolei przekłada się bezpośrednio na większą ładowność.

 

Dopuszczalna masa całkowita przyczepy wynosi:

  • 20 ton (wersja dwuosiowa),
  • 30 ton (wersja trzyosiowa),
  • 38 ton (wersja czteroosiowa),
  • 42 tony (wersja pięcioosiowa).

 

Przyczepa przeznaczona jest do współpracy z trzy- i czteroosiowymi samochodami wywrotkami.

 

Przyczepę wyposażono w:

  • dyszel o regulowanej długości,
  • zawieszenie pneumatyczne,
  • osie SAF lub BPW,
  • pojedyncze lub bliźniacze koła w kilku rozmiarach z felgami stalowymi lub aluminiowymi,
  • układ hamulcowy Wabco z hamulcem tarczowym,
  • błotniki z PCV,
  • układ hydrauliczny z frontowym siłownikiem wywrotu NUMMI PRO, zoptymalizowany w celu skrócenia cyklu wywrotu skrzyni ładunkowej.

 

Popularne wyposażenie opcjonalne:

  • burta tylna podnoszona hydraulicznie,
  • felgi aluminiowe,
  • dyszel o regulowanej długości z blokadą pneumatyczną,
  • wibrator podskrzyniowy.

 

Specjalistycznym wariantem tego produktu jest przyczepa do transportu asfaltu, wyposażona w izolowaną termicznie skrzynię ładunkową typu „half-pipe”.