Zabudowy typu wywrotka ze skrzynią asfaltową

Zabudowy typu wywrotka ze skrzynią asfaltową typu „half-pipe” są przeznaczone do transportu i wyładunku materiałów sypkich, w szczególności mas bitumicznych i asfaltu. Zabudowy te są połączeniem maksymalnej efektywności i wyjątkowej trwałości. To rozwiązanie niezastąpione m.in. przy budowie dróg, autostrad i przy realizacji innych projektów infrastrukturalnych.

Kluczowe cechy zabudowy typu asfalt

Konstrukcja skrzyni asfaltowej:

  • wykonana z trwałej, odpornej na ścieranie stali HB 450 o grubości 3 mm,
  • tylna burta stalowa, sterowana i blokowana hydraulicznie, w pełni izolowana termicznie,
  • zasuwa stalowa z szybrem o szerokości 400 mm, sterowana hydraulicznie i ryglowana, zapewniająca precyzyjne dozowanie materiału,
  • skrzynia izolowana termicznie wełną mineralną, co umożliwia utrzymanie optymalnej temperatury przewożonego asfaltu,
  • zewnętrzna warstwa z polerowanej stali nierdzewnej, mocowana za pomocą spinek, co umożliwia szybki dostęp do izolacji i łatwą jej wymianę.

 

Układ hydrauliczny:

  • system wywrotu oparty na siłownikach firmy NUMMI PRO (możliwość wyboru siłownika podskrzyniowego lub frontowego), gwarantujący szybki i sprawny proces wyładunku.

 

Zbiornik oleju i parametry pompy:

  • zbiornik oleju i parametry pompy dostosowujemy precyzyjnie do potrzeb klienta, zapewniając optymalne działanie tych podzespołów.

 

Sprzęg VBG:

  • każda zabudowa wyposażana jest w sprzęg VBG, który umożliwia bezpieczne i pewne łączenie ich z różnymi typami przyczep, co zapewnia wszechstronność operacyjną.


Dostępne opcje doposażenia podwozia:

  • błotniki plastikowe Parlok lub błotniki wykonane z aluminium / ze stali nierdzewnej, mocowane do podwozia,
  • otwarte skrzynki na łańcuchy oraz zamykane skrzynki narzędziowe montowane do ramy podwozia,
  • pneumatyczne zamykanie i otwieranie sprzęgu (Luftservo),
  • haki na łańcuchy
  • i wiele innych.


Opcje dodatkowe – systemy śnieżne

Każdą zabudowę można dodatkowo rozbudować o system śnieżny, obejmujący: płytę przednią, lemiesz dolny (opcjonalnie) oraz dostosowane do nich sterowanie i hydraulikę.